Ovih dana svjedoci smo velikih promjena izazvanih pandemijom COVID 19 virusa, a sposobnost tvrtki da se prilagode tim promjenama mogla bi značiti razliku između napretka i nestanka.

Željeli smo kroz jedan aktualni primjer pokazati na koji način jedno cloud riješenje poput aplikacija WebZNR može odgovoriti na nove izazove. Tako smo za ovaj primjer uzeli: “Preporuke za sprečavanje infekcije u trgovinama koje započinju s radom u okviru postupnog ublažavanja restrikcija vezanih za COVID-19” koje je izdao Hrvatski zavod za javno zdravstvo.

Krenimo sa samom preporukom:

Download (PDF, 201KB)

Dakle imamo 5 uvjeta koje moramo zadovoljiti:

  1. Ograničiti broj kupaca koji istovremeno borave u trgovini.
  2. Osigurati zaštitne maske i fizičku distancu za osoblje koje dolazi u kontakt licem u lice s kupcima
  3. Osigurati minimalni kontakt između djelatnika koji rade u različitim smjenama
  4. Osigurati dezinfekcijsko sredstvo za ruke kupaca i obavijesti za kupce te kontinuirano provoditi dezinfekciju površina koje se često diraju
  5. Osigurati nadzor nad zdravstvenim stanjem osoblja

Svaka od ovih točaka ima i svoje dodatne napomene koje treba provjeriti dali su zadovoljene.

Problem tvrtki je u tome što moraju imati oblik kontrole nad tim da se mjere zaista i provode na lokacijama kako bi se izbjegle neugodnosti pri inspekcijskom nazoru, kazna i pogrešna slika u javnosti. Željeli smo ovim primjerom pokazati kako tvrtke mogu jednostavno, temeljito i besplatno (ukoliko imate aplikaciju WebZNR) provesti ovakve mjere.

  1. Kroz aplikaciju WebZNR odjel zaštite na radu kreira listu za provjeru za sve voditelje poslovnica. Lista za provjeru bi na spomenutom primjeru izgledala ovako:
  2. Dodali smo dakle sve uvjete iz proporuke te smo omogućili 3 odgovora: DA, NE i NP (nije primjenjivo)
  3. Također dodali smo dio upitnika u kojem, ako je odgovor DA, na pitanje: “Prodajete li tekstilnu robu s mogućnošću isprobavanja artikla?“, tada se pojavljuje dio vezan uz tu specifičnu djelatnost.

Ovako kreiranu listu smo nakon taga učinili dostupnom po mjestu rada (ili jednostavno slanjem linka na mail voditelja poslovnice). U ovom primjeru mjesto rada je bilo Trgovina 3.

Dakle, svi radnici koji su upisani u aplikaciju, a dodani su na ovo mjesto rada mogu popuniti ovaj upitnik.

Radi jednostavnosti ovaj upitnik im može biti poslan u obliku linka na portal, a kao sredstvo popunjavanja to može biti smartphone uređaj.

Nakon što se upitnik popuni kolikom na: “Završi” odjel zaštite na radu imati će evidenciju o tome da li su sve mjere poštivane i tko je bio odgovoran za njihovu provedbu. Popunjavanje ovog i sličnih upitnika može biti na na dnevnoj razini ili prije svake smjene dok stručnjak zaštite na radu i dalje zadržava izradu upitnika prema vlastitim željama i potrebama te njegovo jednostavno ažuriranje ako je to potrebno.

Zaposlenici jednostavno popunjavaju upitnik putem svojih smartphone uređaja i na taj način cijeli postupak se provodi jednostavno i bez dodatnih troškova za vašu tvrtku.

2020-04-30T11:47:38+02:00 30.04.2020|
Da biste isključili Google Analytics kliknite ovdje